![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Wij hebben een super weekendje achter de boeg! Ik heb echt genoten van mijn kleine man. Dat maakt het natuurlijk wel lastiger om vandaag terug richting werk te vertrekken :-(
Sinds hij een volledige week naar de creche gaat slaapt hij thuis veel beter. Voordien deed hij enkel dutjes van 45min, nu slaapt hij thuis hetzelfde als in de creche: 1,5u voormiddag, 2u namiddag, 45min rond 17u-18u. Hij gaat nu terug een half uurtje later slapen 's avonds (20u30 ipv 20u) en dat helpt blijkbaar om hem 's morgens wat langer te laten slapen. Omdat hij zo goed uitgerust is, is hij ook super opgewekt. En omdat ik meer tijd heb tijdens zijn dutjes om wat in het huishouden te doen kan ik me ook echt met hem bezig houden als hij wakker is. Hij begint nu echt te kruipen. Vorige week kon hij zijn speelmat oversteken naar een speeltje toe. Gisteren is hij vanop zijn speelmat in de living naar mij toegekropen in de keuken (is 1 grote ruimte). Het heeft hem wel heel lang geduurd, want bij iedere tegel stopte hij even om toch eens te gaan proeven of die niet anders smaakt dan de vorige tegel :-) Goh wat zie ik dat ventje toch graag!! Ook op werk-gebied heb ik weer wat goede hoop. Ik heb opnieuw gesolliciteerd voor een job dicht in de buurt, iets wat ik echt graag wil doen. We hebben al een telefonisch sollicitatie gesprek gehad en volgende mag ik op gesprek gaan bij de 'directeur'. Dus duimen omhoog !! |
|
|
||||
|
||||
|
Oh tiger,
Zo leuk om le lezen dat Jarne het zo goed doet!!! Het zijn toch shatjes é... hoe kan je anders, dan ze zo graag zien???Hier is het even omgekeerd met de dutjes, doet er thuis nu ook minder, alé ze duren minder lang. Nu ligt hij weg, was doodop, ben benieuwd voor hoe lang ![]() Tis toch ne snelle é, die Jarne, al zo flink kruipen zeg, super é!!!! Van de living tot de keuken zal wel al een heel eindje zijn!!! En weet je nu al hoe groot hij is, of moest je niet nog eens teruggaan? Duimen staan hier omhoog voor de job! Zou leuk zijn voor jou, beetje korter bij huis é... xxx |
|
|
||||
|
||||
|
Duimen staan hier ook omhoog hoor voor je nieuwe job!!!
Wat super van Jarne, zo kruipen moet echt fantastisch zijn!!!! Ja onze kleine schatjes worden groot é! Goed van Jarne ook dat zijn dutje langer worden! Meer regelmaat en structuur zodat je zelf ook wat kan doen en dan kan je veel meer genieten van je kleine man!!! |
|
|
|||
|
|||
|
fijn he zo'n weekend!
we duimen voor de job! Jarne doet dat super he |
|
|
|||
|
|||
|
Donderdag moeten we nog eens terug naar K&G. Ben benieuwd!
Gisteren een minder dagje in de creche. Al denk ik dat het niet aan jarne lag, maar het was te druk in de creche. Ze hebben hem smorgens een half uur vroeger slapen gelegd, waardoor hij dus maar een uurtje geslapen heeft in de voormiddag. Tijdens de middag hebben ze hem dan te lang opgehouden en was hij te moe om te slapen. Dan hebben ze hem al vóór 15u fruitpap gegeven omdat hij lastig was (hij eet normaal pas tussen 15u30 - 16u). Natuurlijk had hij dan terug honger om 17u30 en hebben ze een flesje moeten bijgeven. Ach ja, hopelijk vandaag beter. Wat ik ook niet zo leuk vond: jarne had een tutje van iemand anders in zijn mondje toen ik hem ging halen. Hij heeft wel hetzeflde tutje, daarmee de verwarring. Dat heb je met die tutjes van bibi, iedereen heeft dezelfde :-) Ik had thuis nog tutjes liggen met zijn naam op, dus heb die nu meegeven naar de creche. Wat wel leuk was, hij was gisteren avond echt stikop, was al in slaap aan het vallen tijdens zijn fles. En zo is hij in mijn armen nog eens in slaap gevallen, was al eeuwen geleden! Deed me echt denken aan die eerste weken als hij altijd bij mij sliep overdag, zalig :-) |
|
|
||||
|
||||
o das zo lief é als ze zo knus bij de mama in slaap vallen.. hier gebeurt het ook heel zelden (maar af en toe smorgens legt mijn grote vent hem nog een kwartiertje bij ons, en ik kan daar zo van genieten é! *bloos)oei ja, van zijn tutje das niet ideaal é. Bij ons moest dat zowiezo, tutjes met naam. Maar Eben zijn "vast" tutje, lees: het mooiste hangt altijd aan een koordje bij hem dus... Bij ons geven ze zen fruitpapje ook altijd te vroeg vind ik. Thuis laat hji makkelijk 4u , 4.30 tussen, en in de creche niet? Gek toch? |
|
|
||||
|
||||
|
Oh, lekker genieten, je kleine man die bij je in slaap valt. Jammer dat ze dit niet meer doen nu ze wat groter zijn!
Fijn dat jullie zo van het weekend hebben genoten! En Jarne is echt ne flinke hé!? Heel veel succes met de sollicitatie!!! |